هرآنچه که باید درباره کلیر ماسل بدانید
قیمت کلیر ماسل

هرآنچه که باید درباره کلیر ماسل بدانید

اگر به طور منظم در حال تمرین هستید ، هدف تناسب اندام را در ذهن دارید. شاید شما سعی در کاهش وزن دارید؟ یا شاید به دست آوردن عضله هدف شماست؟ مکمل های زیادی وجود دارد که بسیاری از کارشناسان تناسب اندام به شما می گویند مصرف کنید.

مکمل کلیر ماسل MUSCLETECH یکی از مکمل هایی است که برای بهبود و رشد عضلات ضروری است. در کمتر از 12 هفته می توانید حداقل 16 پوند عضله اضافه کنید.

اگر بدنبال توده عضلانی بدون چربی و افزایش قدرت و عملکرد کلی بدن خود هستید ، بهتر است این مکمل فوق العاده را به رژیم غذایی بعد از تمرین خود اضافه کنید.

کلیر ماسل چیست؟

MuscleTech Clear Muscle یک مکمل بعد از تمرین است که می توانید بعد از یک تمرین شدید استفاده کنید. به دلیل پارگی های عضلانی کوچکی که در حین تمرین اتفاق می افتد ، یافتن یک مکمل خوب بعد از تمرین که در روند بهبودی ضروری است ، در حالی که عضلات دوباره احیا می شوند و حتی بیشتر از هر زمان دیگر تقویت می شوند ، بسیار مهم است. شما نه تنها پروتئین دریافت می کنید ، بلکه اسیدهای آمینه ضروری را نیز در اختیار شما قرار می دهد که ساخت عضله را از همیشه آسان تر می کند.

در مقایسه با دارونما ، بعد از 12 هفته استفاده می توانید چهار برابر عضله با استفاده از این مکمل بدست آورید.

علاوه بر این ، زمان بهبودی شما بسیار سریعتر خواهد بود. اگر به دنبال چیزی هستید که از فرمولی با پشتوانه علمی تهیه شده و ثابت شده باشد که می تواند رشد و تقویت عضلات مورد نظر شما را ایجاد کند ، این همان چیزی است که شما می خواهید.

مزایای مکمل کلیر ماسل :

تجزیه پروتئین عضله را کاهش می دهد
اسیدهای آمینه فراوانی که برای رشد عضلات ضروری هستند
می تواند قدرت را افزایش دهد
زمان بهبودی را کاهش می دهد
حاوی اشکال مختلف HMB است

کلیر ماسل حاوی چه ترکیباتی است

مکمل بعد تمرین Clear Muscle شامل مواد فعال ، BetaTOR و بتائین بی آب است

بتاتور چیست ؟

داشتن تغذیه ، تمرین و مکمل مناسب نکته کلیدی در هنگام ورزش و تناسب اندام است . با تحقیقات قوی و نتایج اثبات شده ، انتخاب واضح است. BetaTOR می تواند به شما کمک کند تا نتایج تمرین خود را به حداکثر برسانید.

BetaTOR فرم اسیدی خالص و آزاد HMB (بتا-هیدروکسی-بتا-متیل بوتیرات) است. BetaTOR به طور طبیعی در بدن ما در طی متابولیسم اسید آمینه ضروری لوسین تولید می شود .

دانشمندان اثرات مثبت آن را بر افزایش قدرت ، توده عضلانی و بهبودی آن پس از چندین هفته تمرین شدید بررسی و نشان داده اند. این فرم قابل تحویل HMB اصلی ترین عامل است که در مکمل ها استفاده می شود.

تحولات جدید در تولید به دانشمندان اجازه می دهد تا نظریه پردازی کنند که HMB به عنوان BetaTOR می تواند یک روش بسیار موثر باشد.

در سال 2009 ، دانشمندان مطالعه سینتیک این فرم را آغاز کردند و در سال 2011 نتایج خود را منتشر کردند که نشان می دهد جذب سریعتر ، افزایش سطح HMB در خون و افزایش میزان پاکسازی به بافتها وجود دارد. این مطالعه انقلابی در مورد فرم جدید HMB اکنون منجر به چندین مطالعه بالینی شده است که ایمنی و کارآیی را نشان می دهد.

نتایج حاصل از استفاده از BetaTOR تصدیق دانشمندان است

کلیر ماسل چگونه کار می کند؟

همانطور که قبلاً ذکر شد ، در هنگام بلند کردن (بخصوص وزنه های سنگین) پارگی های کوچک در عضلات ایجاد می شود. این پارگی ها فقط با پروتئین و اسیدهای آمینه کافی قابل ترمیم است که می توانید از طریق رژیم منظم بدست آورید.

اینها در رشد و افزایش وزن عضلات مهم هستند. مکمل کلیر ماسل این فرایند تمرین را به بهترین شکل و سریع ترین حالت انجام میدهد و در نتیجه باعث افزایش حجم و تسریع فرایند ریکاوری میشود .

هنگامی که در عضله قرار می گیرد ، ترکیب موجود در CLEAR MUSCLE روند آنابولیک (عضله سازی) را در عضله موسوم به مسیر “p70S6k / mTOR” فعال می کند.

این مسیر جهانی است که باید برای ایجاد عضله فعال شود. این ترکیب همچنین در یک مسیر جداگانه کار می کند – مسیر یوبی کویتین-پروتئوزوم-پروتئولیتیک (UPPP) ، به تعطیلی فعالیت آن کمک می کند.

به طور معمول ، وقتی UPPP فعال می شود ، عضله شما خراب می شود (کاتابولیسم). اما از آنجا که این ترکیب UPPP را خاموش (مهار) می کند ، تجزیه عضلات کاهش می یابد.

به طور خلاصه ، هر دوز CLEAR MUSCLE باعث تقویت پروتئین شما در عضله می شود و در عین حال تجزیه عضله را کاهش می دهد و شما را در ساختن عضلات بیشتر در شرایط مناسب قرار می دهد.

در مطالعه دیگری ، محققان علاقه مند بودند اثرات مصرف BetaTOR  را بر روی مکانیسم رشد عضلات بررسی کنند.

با نگاهی به نشانگرهای بیوشیمیایی رشد عضلات و تجزیه عضلات ، محققان نشان دادند که مصرف روزانه دوز BetaTOR  همزمان باعث افزایش فعالیت آنابولیک (سنتز پروتئین عضله) و تجزیه پروتئین به ترتیب + 70٪ و -58٪ کاهش می یابد.

نتایج حاصل از مطالعه آنها پشتیبانی مکانیکی از قدرت کلی شگفت انگیز عضله سازی BetaTOR را فراهم می کند.

اثبات عملکرد کلیر ماسل در دانشگاه TAMPA

محققان دانشگاه معتبر تامپا در فلوریدا یک مطالعه بالینی تصادفی ، دو سو کور ، کنترل شده با دارونما انجام دادند که در آن آنها به یک گروه از افراد ترکیب BetaTOR  موجود در CLEAR MUSCLE را دادند.

گروه دوم دارونما دریافت کردند. هر دو گروه یک رژیم تمرینی 12 هفته ای متشکل از 3 تا 5 روز وزنه برداری در هفته را پشت سر گذاشتند. اکنون برنامه را دریافت کنید.

نتایج حیرت انگیز بود – افراد با استفاده CLEAR MUSCLE از فرمول دقیق 16.3 پوند عضله به دست آوردند.

در 12 هفته گروه دارونما 4.6 پوند به دست آوردند. این نتایج عمیق تر از هر نتیجه ای از تحقیقات انجام شده بر روی پروتئین ، کراتین ، BCAA یا هر ترکیب تقویت کننده عملکرد دیگر است.

افزایش حجم خشک با کلیر ماسل

افراد با استفاده از فرمول دقیق کلیر ماسل 16.3 پوند عضله به دست آوردند. در مقایسه در 12 هفته گروه دارونما 4.6 پوند عضله به دست آوردند.

حداکثر قدرت با کلیر ماسل

افراد هنگام آزمایش روی حداکثر وزنه بلند شده روی پرس نیمکت ، ددلیفت و اسکات به طور قابل توجهی قوی تر شدند. قدرت ترکیبی آنها بیش از 170 پوند افزایش یافت. از آزمایش اولیه 12 هفته زودتر ، که به طور قابل توجهی بیشتر از گروه دارونما بود.

طریقه مصرف کلیر ماسل ماسل تک :

1 وعده (1 سافت ژل) 3 بار در روز (صبح ، ظهر و عصر) میل کنید. در روزهای تمرین ، 30 دقیقه قبل از تمرین ، از این وعده ها استفاده کنید. در یک دوره 24 ساعته از 3 وعده بیشتر استفاده نکنید. برای به حداکثر رساندن نتایج خود ، از پروتکل آموزشی دقیقاً مشابه افراد در مطالعه 12 هفته ای استفاده کنید.

برای نتیجه گیری بهتر میتوانید از پکیج عضله سازی ماسل تک استفاده کنید .

اگر در حال تمرین هستید ، فقط 30 دقیقه قبل از تمرین دو کپسول خود را مصرف کنید. اگر در طول روز تمرین نمی کنید ، می توانید برنامه معمول خود را دنبال کنید.

مکمل بعد تمرین Clear Muscle از آمینو اسیدهای شاخه دار (BCAA) برای کمک به بهبود کلی و ترمیم سریع عضلات کمک میگیرد تا باعث تسریع رشد بیشتر شود .

اگر می خواهید حداقل 16 پوند عضله اضافه کنید می توانید هر روز به مدت 12 هفته سه کپسول مصرف کنید. در همان زمان ، قدرت  شدیدی پیدا خواهید کرد. شما می توانید با سهولت وزنه های سنگین تری را جا به جا کنید و رکورد های خود را در حرکات مختلف افزایش دهید .

نتایج شگفت انگیز با مکمل CLEAR MUSCLE

هنگامی که درست غذا می خورید ، با شدت تمام تمرین میکنید . نتایج خارق العاده ای می تواند رخ دهد .

این دقیقاً همان اتفاقی است که برای گروهی از ورزشکاران که مکمل کلیر ماسل را مصرف کردند اتفاق افتاده است به غیر از یک مطالعه بالینی 12 هفته ای در دانشگاه تامپا که با دوز دقیق BetaTOR موجود در CLEAR MUSCLE شده اند.

اکنون بخاطر داشته باشید که پتانسیل هرکس متفاوت است و به همین دلیل نتایج شما به اندازه تلاشی که برای برنامه تمرینی خود انجام می دهید خوب خواهد بود.

قدرت آنابولیک متمرکز

CLEAR MUSCLE یک ترکیب انقلابی به نام BetaTOR ارائه می دهد که قدرت آنابولیک فوق العاده غلیظ را در دو کپسول کوچک ارائه می دهد.

در حقیقت ، دوز 1 گرم BetaTOR  موجود در یک وعده CLEAR MUSCLE برابر با 200 گرم پروتئین وی است . علاوه بر این ، BetaTOR  برای مقابله با کاتابولیسم بعد از هر دوز به عضله سازی کمک می کند.

کلیر ماسل

عوارض احتمالی کلیر ماسل

به عنوان یک اقدام احتیاطی ، اگر در مورد مصرف هرگونه مکمل از جمله مکمل های بعد از تمرین نگرانی دارید ، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. به غیر از این ، عوارض جانبی Clear Muscle خفیف و کم بوده . آنها شامل یبوست ، معده درد و سایر مشکلات گوارشی هستند.

از کجا می توان مکمل کلیر ماسل را خریداری کرد

شما می توانید مکمل MuscleTech Clear Muscle را از فروشگاه مکمل Hibody تهیه کنید و با خیال راحت مصرف کنید

آیا مکمل کلیر ماسل موثر است

اگر بدنبال افزایش عضله و قدرت هستید ، می توانید باور داشته باشید که Clear Muscle ارزش استفاده را دارد.

مربیان و ورزشکاران می توانند به مکمل هایی از این دست اعتماد کنند که جایگزینی ثابت شده برای استروئیدها (که برای سلامتی شما خطرناک هستند) هستند.

اگر چالش 12 هفته ای را پشت سر می گذارید ، از تغییراتی که پس از گذراندن تمرین معمول با افزایش قدرت و توانایی بالا بردن وزنه بیشتر از گذشته ، مشاهده خواهید کرد ، تعجب نکنید. شما از نتایج Clear Muscle شگفت زده خواهید شد

برنامه تمرین 12 هفته ای Clear Muscle : 

یک مطالعه مداخله ای 3 فاز دوسوکور ، دارونما و کنترل شده با رژیم غذایی انجام شد. فاز 1 (8 هفته) یک برنامه تمرینی مقاومتی دوره ای بود. فاز 2 (2 هفته) یک چرخه بیش از حد دو هفته ای بود. و فاز 3 (2 هفته) مخروطی 2 هفته ای بود. پروتکل تمرین به 3 مرحله تقسیم شد و شامل یک برنامه تمرینی مقاومتی دوره ای غیر خطی برای 8 هفته اول بود ، و به دنبال آن یک چرخه بیش از حد 2 هفته ای ، و در نهایت 2 هفته حجم تمرین هست

مرحله 1 چرخه تمرین هفته 1-8

بین انواع مختلف تمرینات در یک بازه زمانی مشخص. در مثال ارائه شده ، در مرحله 1 ، سه تمرین مشخص وجود دارد که از فواصل مختلف حجم ، شدت و استراحت استفاده می کنند.

مرحله 2 چرخه تمرین (بیش از حد زیاد)

یک دوره تمرین بسیار بالا که می تواند منجر به کاهش کوتاه مدت عملکرد و افزایش عضلات شود. بهبودی کامل از این مرحله از تمرینات باعث افزایش سریع و حجم عضلات و قدرت می شود. این معادل برداشتن یک قدم کوچک به عقب برای پیشبرد دو قدم به جلو از نظر پیشرفت است.

مرحله 3 چرخه تمرین هفته های 11 و 12

مرحله ای از تمرین که با استفاده از حجم تمرین کاهش یافته بدن را قادر می سازد

تا به طور کامل بهبود یابد و اندازه و قدرت را به اوج خود برساند. بالابرهای با شدت بالا برای پر و قوی نگه داشتن ماهیچه ها استفاده می شوند بدون اینکه بدن تا حد قابل توجهی تخلیه شود.

ورزشکاران در می یابند که عضلات خود را در حداکثر سطح پر می کنند و قدرت با این مرحله از تمرین بهینه می شود.

برنامه تمرینی 12 هفته ای ویژه مصرف مکمل کلیر ماسل را از طریق سایت کمپانی MUSCLE TECH مشاهده کنید ( جهت مشاهده برنامه روی کلمه MUSCLE TECH کلیک کنید )